Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/platne/highposition/public_html/seotechnology.pl/wp-content/themes/septera/includes/loop.php on line 268

Q&A

3.3
(12)

Q&A - Najczęściej zadawane pytania przez klientów oraz osoby zainteresowane SEO

Nie utożsamiamy się z retoryką prowadzoną przez inne agencje i nie obiecujemy złotych gór w krótkim czasie. Skrupulatnie tłumaczymy, że pozycjonowanie jest szansą na zwiększenie swoich przychodów, jeśli generowany ruch, który będzie coraz wyższy, klient dobrze wykorzysta.

Zdajemy sobie sprawę, że dobre relacje z klientem są ważne. Dlatego oferujemy pozycjonowanie wysokiej jakości w dobrej cenie, na co pozwala nam szereg czynników wewnętrznych. Zawsze mówimy jak jest i jest z nami stały kontakt, nie tylko podczas zawierania umowy, ale zawsze. O stronę klienta dbamy jak o swoją. Jeśli pojawiają się jakieś awarie, to w ramach współpracy SEO, usuwamy je, jeśli pozwalają nam na to nasze kompetencje. 

Na koszty pozycjonowania wpływa przede wszystkim koszt zakupu linków zewnętrznych oraz wynagrodzenie specjalistów, a także koszty prowadzenia działalności. W naszym przypadku, nie mamy biura w centrum miasta, posiadamy własne zaplecza do linkowania oraz wszechstronnych specjalistów, którzy oprócz SEO potrafią optymalizować kod strony i mają wiedzę na temat contentu. 

Cena pozycjonowania nie daje żadnej gwarancji osiągniecia efektów. Płacąc nawet 10 000 zł miesięcznie można nie osiągnąć żadnego efektu, jeśli działania nie są podejmowane właściwie. Bardzo często wykorzystywana jest  niewiedza klientów, aby przekonać ich, że jak zapłacą dużo, to na pewno efekty zostaną osiągnięte.

Do strony klienta dodawane są linki, które testowane są pod kątem toksyczności w narzędziu semrusch. Zamieszczane przez nas linki są oceniane jako dobre i nietoksyczne.

TRUST FLOW stron z jakich dodawane są linki zewnętrzne zaczyna się od 7, a kończy na 35. 

Minimalny czas na osiągniecie pierwszych efektów  szacowany jest na minimum 3 miesiące. W przypadku bardziej konkurencyjnych słów, okres ten może wydłużyć się do kilku lub kilkunastu  miesięcy.

W ramach pozycjonowania  wykonuje się cały szereg działań technicznych, które mamy szczegółowo opisane w formie graficznej w zakładce nasza oferta. Dodatkowo strona jest dostosowywana pod sztuczną inteligencję oraz algorytmy Google. 

Fraza jest to inaczej słowo kluczowe, które wpisywane jest przez użytkowników do wyszukiwarki. Przykładem frazy może być np.: budowa domów lub pozycjonowanie stron internetowych. Fraza może się składać z jednego słowa, jak również z kilku wyrazów.

Efekty pozycjonowania zależą od trzech czynników. Pierwszym z nich jest dobrze wykonana optymalizacja techniczna. Drugim czynnikiem mającym wpływ na SEO jest kontent, a ostatnim mocne, duże oraz solidne linkowanie zewnętrzne.  Te trzy czynniki w odpowiednim połączeniu są kluczem do sukcesu w osiągnięciu pozycji. 

Koszty uzależnione są od ilości słów kluczowych, na jakie ma być pozycjonowana strona oraz od wybranej formy płatności, a także od poziomu trudności fraz. Koszty pozycjonowania są uzależnione także od tego, czy agencja posiada własne zasoby do linkowania, czy ma zamiar wszystko kupować. Jeśli chce kupować linki zewnętrzne, to klient musi się liczyć z wyższymi kosztami. 

Do rozpoczęcia pozycjonowania należy przygotować dostęp do panelu zarządzania treścią CMS oraz dostęp do serwera FTP. Oprócz tego należy przeprowadzić optymalizację strony oraz dobrać odpowiednie słowa kluczowe.

.

Dysponujemy metodami, które są odporne na zmianę algorytmów Google.pl. Metody te są zgodne z wymaganiami wyszukiwarek. Od początku istnienia firmy, nigdy żaden z naszych klientów nie otrzymał filtra ani bana.

W procesie pozycjonowania wykorzystujemy własne zaplecza pozycjonerskie, a także korzystamy z bezpiecznych miejsc do zamieszczania linków. Nie korzystamy z systemów wymiany linków, ani automatów, które mogą zaszkodzić.

W przypadku umowy rozliczanej na efekt, najkrótszy okres wynosi 12 miesięcy. W przypadku oferty rozliczanej w modelu abonamentowym umowa wynosi minimum 6 miesięcy. 

Umowę można rozwiązać przed jej upływem oczywiście z zachowaniem zapisanego okresu wypowiedzenia. Zerwanie umowy nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami finansowymi – nie ma żadnych kar.

Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych nasi klienci mają zagwarantowane, że nigdzie nie zostanie zamieszczona informacja na temat współpracy. Gwarantuje to pełną dyskrecję oraz poszanowanie obowiązującego prawa. Zagwarantowane jest to zapisem w umowie. Specjalista zajmujący się pozycjonowaniem posiada ośmioletnie doświadczenie w pozycjonowaniu stron www.

W przypadku głębokich zmian, jakie wprowadzane są przez klienta na stronie internetowej, może dojść do spadku pozycji fraz. Wynika to z faktu, iż na stronie pojawiają się nowe treści i materiały, które potrzebują czasu na zaindeksowanie.

Słowa kluczowe powinny odpowiadać tematyce oferowanych produktów lub świadczonych usług w określonym zakresie terytorialnym. Przykładem dla firmy remontowo-budowlanej może być słowo kluczowe:

Remonty Warszawa.

W trakcie trwania umowy można zmienić słowa kluczowe po wcześniejszej konsultacji z usługobiorcą. Frazy mogą być zmienione jednokrotnie w okresie trwania umowy.

W trakcie trwania umowy można dodawać dowolną liczbę słów kluczowych. W takim przypadku należy telefonicznie lub mailowo wyrazić chęć dodania nowych słów. Następnie sporządzany jest aneks do umowy.

To, czy należy zmienić domenę, czy też nie, wynika z przeprowadzonego audytu danej strony internetowej. Nie można tego stwierdzić bez uprzedniego dokładnego sprawdzenia.

Należy wykonać profesjonalny audyt strony www, a na jego podstawie ustalić, co należy poprawić. Pozycjonowana strona internetowa powinna zostać zoptymalizowana na podstawie przeprowadzonego audytu

strony.

Tak, z sukcesami pozycjonujemy strony internetowe w takich wyszukiwarkach, jak Google.de czy Google.co.uk.

Kilka dni przez zakończeniem umowy, kontaktujemy się z klientem mailowo lub telefonicznie i pytamy, jaka jest decyzja klienta o dalszej współpracy.

Faktury za pozycjonowanie stron www, wysyłane są zawsze pierwszego dnia każdego miesiąca drogą elektroniczną. Na życzenie klienta wysyłane są również w formie listowej.

Raport sporządzany jest w ostatnim dniu każdego miesiąca. Natomiast wysyłany jest razem z fakturą , pierwszego dnia każdego nowego miesiąca.

Do zawarcia umowy potrzebne są dane firmy, bądź osoby prywatnej oraz pełny adres i NIP, a także dane kontaktowe oraz frazy. Należy również podać okres, na jaki zawarta będzie umowa.

Sporządzona umowa wysyłana jest do klienta w formie elektronicznej do wglądu. Po jej akceptacji umowę podpisujemy, skanujemy i wysyłamy drogą elektroniczną do klienta, do podpisu.

Raport generowany jest automatycznie przez system, do którego nie ma możliwości zewnętrznej ingerencji.

Zapraszamy do oceny

Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

3.3 / 5. 12